Du är här: Kundservice <> Felanmälan
Felanmälan
Ärenden som inte är akuta kan skickas via mejl till kundservice på kund@varnamoenergi.se
OBS! Ange i mejlet ditt mobilnummer, adressen det gäller samt en kort beskrivning av problemet.
Notera att akuta fel/störningar anmäls per telefon, se nummer nedan.
Akut felanmälan
Dygnet runt |
telefon 0370-69 41 00 |
OBS! Efter ordinarie öppettider bemannas telefonväxeln av SOS larmtjänst
och hanterar endast samtal angående akuta avbrott på elnät, fjärrvärme, bredband och tv-tjänst.

Felanmäla Bredband?
Dålig internetuppkoppling? Slött nätverk? Innan du gör en felanmälan – så finns det några punkter du bör kolla upp först!
Oftast beror dålig internetuppkoppling på brister i ditt egna trådlösa hemmanätverk eller orsakas av dina egna uppkopplade prylar, tex din router, din dator, eller annat som stör signalen.

Felanmäla TV?
Dålig bild, eller helt svart i rutan? Innan du gör en felanmälan – så finns det några punkter du bör kolla upp först!
Ofta beror dålig tv-signal på brister i ditt eget tv-antennnät till exempel dåliga uttag eller antennkablar, eller orsakas av dina egna uppkopplade prylar, till exempel fel inställningar i din digitalbox, eller i din egen TV-apparat, eller trasig CA-modul, mm.

Anmäla strömavbrott?
Strömavbrott? Innan du gör en felanmälan – så finns det några punkter du bör kolla upp först!
Är det bara mörkt hos dig eller hos alla grannar? Bor du i Värnamos enätsområde? Finns det redan info om avbrottet på vår hemsida?

Felanmäla Värme?
Kallt i huset eller i duschen? Innan du gör en felanmälan – så finns det några punkter du bör kolla upp först!
Är både varmvatten OCH elementen kalla? Har du serviceavtal? Finns det redan info om avbrottet på vår hemsida?