Vi använder kakor (Cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt. För att optimera ditt användande av vår webbplats använder Värnamo Energi nödvändiga kakor. Se vår kakpolicy för mer information avseende vår användning av kakor
Läs mer om kakor

Du är här: Kundservice <> Fakturafrågor 

 

Fakturafrågor


Är du kund hos oss ska du logga in på hemsidan - då hittar du alla dina fakturor under Mina sidor.
Notera att du måste varit kund en hel kalendermånad innan du kan logga in för att se fakturor,
eftersom vi fakturerar i efterskott.

Har du frågor om e-faktura, autogiro, Kivra, betalningspåminnelsee, inkasso, med mera, hittar du svar och länkar längre ner.

Mina fakturor

Dina fakturor blir synliga under Mina Sidor så fort du loggat in på vår hemsida. OBS! du måste varit kund en hel kalendermånad innan du kan logga in.

Inte betala fakturan?

Har du missat en faktura får du en betalningspåminnelse som kan gå vidare till inkasso. Vet du redan nu att du inte kan betala kanske du kan få uppskov! Läs mer här.

Utbetalningsavi

Har du fått en "pappersutbetalningsavi" på posten från oss?
Den kan du lösa in kostnadsfritt digitalt! 

E-faktura

Så enkelt skaffar du e-faktura, en digitalfaktura som hamnar rätt i din internetbank och är mer hållbar än pappersfaktura. Läs här!

Kivra

Om du har ett Kivra-konto hamnar din Värnamo Energi-faktura där automatiskt. Läs mer hur du skaffar Kivra, eller hur du gör om du INTE vill att fakturan ska hamna i Kivra.

Autogiro

Information om hur du skaffar autogiro eller automatisk betalning - en kostnadsfri tjänst som förenklar din betalning.

Vanliga fakturafrågor just nu

Fler frågor och svar