Vi använder kakor (Cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt. För att optimera ditt användande av vår webbplats använder Värnamo Energi nödvändiga kakor. Se vår kakpolicy för mer information avseende vår användning av kakor
Läs mer om kakor
20 juni 2024

Anges din faktura som förfallen på Mina Sidor?

Förfallen faktura på Mina sidor?


Just nu kan din faktura felaktigt anges som förfallen på MIna sidor - även om du har betalt den i tid via din internetbank / ditt bankautogiro. Om du kontrollerar med din bank att fakturabeloppet har dragits, så kan du bortse från att fakturan står som förfallen (ej betald) på Värnamo Energis Mina sidor.  

Att vissa fakturor får felaktig betalningsstatus på MIna sidor är temporärt och beror på att vi har mindre bemanning under semesterperioden. Är fakturan betald enligt din bank så kommer det inte ske några följder (du kommer inte få någon påminnelse eller några andra problem eftersom fakturan är betald). Hoppas på er förståelse angående detta.  

 

Har du andra frågor om innehållet i din faktura kan du kontakta vår kundservice på mejl kund@varnamoenergi.se alternativt se vanliga fakturafrågor på en separat infosida Länk: Se vanliga fakturafrågor

Har du frågor om din bankbetalning måste du kontakta din bank.


Länk: Tillbaka till startsidan