Logga in med Mobilt bankid funkar inte:
Fungerar det inte att logga in med mobiltbankid just nu?
I så fall kan det behövas göra en återställning i våra system, det gör du genom att skapa ett nytt lösenord hos oss. Se instruktion nedan. Efter att du lyckats skapa ett nytt lösenord kan du proava att logga in med mobilt bankid igen. Skulle problem kvartstå, eller om du vill ha hjälp med att göra ett nytt lösenord, så kan du kontakta kundtjänst.
Glömt lösenord eller mitt lösenord funkar inte längre:
Har du inloggningsproblem?
Vi har gjort ändringar i våra bakomvarande system som gör att du behöver skapa ett nytt lösenord hos oss.
Det gör du genom att klicka på knappen "Logga in" som finns långt upp till höger på sidan.
Därefter väljer du "Logga in med Lösenord".
Därefter klickar du på "Jag har glömt lösenord". Se skärmdump längre ner.
Du kommer då få en återställningslänk som skickas till din e-postadress som finns registrerad hos oss.
(Får du ingen länk till din mejlinkorg inom några minuter, så har du kanske en gammal e-postadress sparad hos oss som du inte använder längre? Eller, har du aldrig gett din e-postadress till oss, så behöver du först kontakta vår kundtjänst som registrerar din mejadress i våra system, därefter kan du byta ditt lösenord.)
Klicka på länken som kom i ditt mejl och hitta sedan på ett nytt bra lösenord (Använd minst 8 tecken, minst 1 stor bokstav, använd både bokstäver och siffror). Om det nya lösenordet godtas och återställningen lyckas, så ska du hädanefter kunna logga in både med det nya lösenordet och med mobilt bankid om du föredrar det. Skulle problem kvartstå, eller om du vill ha hjälp med att göra ett nytt lösenord, så kan du kontakta kundtjänst.