Problem att logga in med en iPhone & Safari
Tips 1. Logga in med en annan webläsare, tex Chrome, Edge eller Firefox
Uplever du att du är drabbad av det ovan beskrivna inloggningsproblemet, och använder Safari som webbläsare - så rekommenderar vi i första hand att du byter webläsare i din iPhone.
Välj istället Chrome ELLER Edge ELLER Firefox. Alla dessa kan du ladda ner gratis i din iPhone från AppStore. Inloggning till Värnamo Energis hemsida fungerar felfritt i alla tre av dessa iPhone-mobiltelefonwebläsare.
Inloggning till Värnamo Energis hemsida fungerar även felfritt i alla android-mobiltelefoner, samt vid inloggning med dator.
Tips 2. Logga in med QR-kod
Har du problem att logga in på vår hemsida med din iPhone, så kan du som alternativ prova att logga in på vår hemsida på en dator eller på en surfplatta istället. Välj då inloggningsalternativet "scanna QR-kod" vid inloggningen. Se bilden.
(Ovan beskrivna fel gäller ej för kunder som använder android-mobiltelefon, utan enbart för vissa kunder som har en iPhone-mobil med IOS 18.1.1 eller senare och i kombination med webbläsaren Safari)
Tips 3. Se din förbrukning och fakturor i vår nya app
Ett tredje alternativ är att istället titta efter dina fakturor eller din förbrukning i vår nya app.