Vi använder kakor (Cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt. För att optimera ditt användande av vår webbplats använder Värnamo Energi nödvändiga kakor. Se vår kakpolicy för mer information avseende vår användning av kakor
Läs mer om kakor

Du är här:  Info om vårt Bredband <> Läs om vårt Bredband <> Läs om Mejlkonto - Webmail - Atmail

 

Om Mejltjänst (Webmail, Atmail) 


 

Från 3:e okt kan du inte längre logga in på ditt mejlkonto, skicka och ta emot mejl eller komma åt din inkorg då kontot avslutats och mejladressen upphört att fungera hos Värnamo Energi.

 

 

  • Vill du behålla mejladressen och dina mejl,
    måste du snarast registrera flytt av mejladressen hos den lokala leverantören Netic.
    Netic tar 300 kr/år för sin mejltjänst. Vill du flytta mer än en mejladress tilkommer 60 kr/år extra per adress.
    Länk: Här registrerar du flytt till Netic


  • Vill du göra en helt ny mejladress,
    kan du göra det via exempelvis Gmail eller Outlook.
    Observera att du då INTE behåller den gamla adressen eller mejl som tillhör den.
    Länk: Här skaffar du en ny Gmail-adress
    Länk: Här skaffar du en ny Outlook-adress


 

Så här har vi informerat berörda kunder om att mejltjänsten läggs ner:


1. Mejl skickades till alla mejladresser under februari-mars 2023
     (Avsändaren på mejlet var Varnamo_Energi <noreply@varnamoenergi.anpdm.com>)  
2. Ett brev skickades via post i april till kunder som har Värnamo Energi mejladress.
3. Ett första påminnelse-mejl skickades i juni.
4. Ett sista påminnelse-mejl skickades i augusti.
Information på hemsidan har funnits sedan februari 2023.


 

Fler frågor och svar